Ezúton szeretnénk további tájékoztatást nyújtani Önöknek a kialakult járványügyi helyzetre való tekintettel bevezetésre kerülő újabb preventív intézkedéseinkről.
Ahogy azt már korábban jeleztük, irodaházunk mától bizonytalan ideig nem fogad látogatókat, de a jelenlegi bizonytalan helyzetre tekintettel munkatársaink és ügyfeleink érdekében a holnapi naptól cégünk is átáll a „home office” munkarendre.
Néhány kollégánk számára ez a változás már ezen a héten megtörténik, de a jövő héten kezdve valamennyi munkatársunk kizárólag „home office” keretében fogja ellátni feladatait, amíg a helyzet nem normalizálódik.
Szeretnénk felkérni kedves ügyfeleinket, hogy mostantól ne továbbítsanak semmilyen fájlt irodánkba személyesen vagy postai úton, mivel nem áll módunkban a közeljövőben átvenni azokat. Megkérünk mindenkit, hogy a dokumentumokat ezentúl a kijelölt könyvelőnek szkennelt vagy fényképezett formában küldje el (ha lehetséges, minden dokumentumot külön-külön szkennelve). Ha ezt semmilyen más módon nem megoldható csakis fizikai formában, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot a kijelölt könyvelőjével a csomag kézbesítésével kapcsolatban. Tájékoztatjuk Önöket, hogy a fő kommunikációs csatornánk továbbra is az e-mail marad, kérjük, hogy csak nagyon sürgős esetekben vegye fel a kapcsolatot főkönyvelőjével mobiltelefonon és/vagy a dedikált könyvelővel Skype-on (az irodai vezetékes elérhetőségük helyett). Kollégáing Skype-elérhetőségének adatait a jövőben a könyvelők e-mail aláírásában fogja megtalálni.
Ha bármilyen kérdése lenne a fentiekkel kapcsolatban, kérjük lépjen kapcsolatba a kijelölt könyvelőjével, és ő mindent részletesen elmagyaráz.
Nagyon sajnáljuk, hogy bármilyen kellemetlenséget okozunk Önnek, és nagyon hálásak vagyunk a megértésükért és együttműködésükért.
Minden kedves ügyfelünknek kitartást és jó egészséget kívánunk!